Soovitused iganädalaseks trenniks

Tõenäoliselt sa tead seda kõike juba. Aga võib-olla peaksid teadma ka järgmist.

Vormist väljas olemine kannab endas samasugust terviseriski kui 20 sigareti suitsetamine päevas.

Loe seda uuesti.

Autod, liftid, motoriseeritud muruniidukid, tolmuimejad, nõudepesumasinad ja pesumasinad annavad meile rohkem vaba aega ja produktiivsust. Neis pole mitte midagi halba, aga me oleme loodud kõndima, liikuma ja töötama.

Sellest tulenevalt kasutame ära vaid poole energiast, mida kasutasid meie esivanemad ja see raskendab meie kontrolli oma kaalu üle ning vähendab meie tervena elamise aega.

Mida annavad sulle füüsilised harjutused

Palud inimesed kurdavad selle üle, et neil pole aega trenni teha. Neil küll on aega tööle minna, telekat vaadata, sõpradega klaas või paar võtta, kuid neil pole aega teha midagi, mis tähendab järgmist:

 

  • vähendab südamehaiguste riski
  • alandab vererõhku
  • vähendab diabeediriski
  • vähendab osteoporoosiriski
  • tõstab tuju
  • vähendab pingete vabastamise abil stressi
  • hoiab söögiisu kontrolli all
  • aitab paremini magada
  • aitab kaasa pikaealisusele
  • teeb saledamaks

Küsimus on prioriteetides!Tee kaalujälgimine ja tervislikkus enda jaoks kergemaks! Leia füüsiliste harjutuste vorm, mis sulle meeldib ja tee see oma elu üheks osaks. Võtmesõna on nautimine, sest ainus efektiivne treening on see, mida sa ka teed!liikumine

Otsi endale harjutustekogum, mis kombineerib omavahel aeroobset liikumist ja lihaste ehitamist sulle meeldival viisil.

Kui oled naine, siis ära pelga sõnapaari „lihaste ehitamine” — see tähendab lihtsalt lihaste ja rasvavahelise suhte muutmist.